De Glasvezeladviseur

voor een onafhankelijk en eerlijk advies

Over Rosiseya De Glasvezeladviseur.

Rosiseya De Glasvezeladviseur is een platte organisatie waardoor wij in staat zijn om snel te schakelen en ons flexibel op te stellen.

Rosiseya De Glasvezeladviseur werkt met een team van zeer enthousiaste, vakkundige medewerkers die zich dagelijks voor de volle 100% inzetten voor onze opdrachtgevers en consumenten. Wij hebben veel ervaring in de glasvezel wereld en hebben goed in kaart wat de verschillen zijn tussen de verschillende glasvezel aanbieders. Daarnaast zijn wij goed in staat om ervoor te zorgen dat wij zowel de aanbieders als het aanbod in glasvezel vergelijken.

We zijn van mening dat de klant niet goed gehoord wordt in zijn of haar wensen met betrekking tot glasvezelaanbod. Ook wordt de klant niet met respect behandelt en krijgt de klant niet altijd waar voor zijn of haar geld. Dit moet veranderen vandaar dat wij de ‘klant centraal stellen’ en gratis advies geven over de verschillende glasvezeldiensten die in Nederland worden aangeboden.

Dit is een zeer belangrijke taak voor ons. De ‘klant centraal stellen’ houdt in dat wij oprecht geïnteresseerd zijn in onze klanten. Daarmee bedoelen wij dat we graag willen weten wat klanten beweegt in hun persoonlijke situatie en wat ze daadwerkelijk aan glasvezeldiensten nodig hebben voor zowel nu als in de toekomst. Maar ook hoe de klant zich gedraagt en met welke belangrijke consumententrends er door ons rekening gehouden moet worden. Klanten hebben steeds meer voorkeur voor eerlijkheid, transparantie, eenvoud, controle over product en dienst keuze, meningen van mede consumenten, een toenemend belang hechten aan waarde en normen en op zoek zijn naar de menselijke maat. Deze oprechte interesse levert voor ons de inspiratie voor het leveren van nieuwe toegevoegde waarde in het leven van de consument.

Missie

Onze missie is om een specialistische partner te zijn voor onze opdrachtgevers (glasvezel aanbieders en tegenwoordig zelfs energiemaatschappijen) op het gebied van klantcontact. We hechten veel waarde aan ieder klantcontact en probeert deze ook met waarde toe te voegen. Dit doen wij door persoonlijk en met zorg de expertise duidelijk uit te leggen richting onze klanten.

Visie

Klantcontact met respect voor onze klanten. Dat is waar we voor staan!

Diensten

Onze medewerkers en adviseurs zetten zich dagelijks voor de volle 100% in om consumenten antwoorden te geven op vragen over onder andere verschillende
glasvezelaanbieders, glasvezelnetwerken, energieaanbieders en energiemaatschappijen. Onze jonge dynamische organisatie heeft zich gericht op de schakel tussen glasvezelaanbieder/energiemaatschappij en consument waarin de consument centraal staat.

Scroll to top